Badania marketingowe i analiza zachowań konsumenta
Kurs ma za zadanie zapoznać studentki i studentów z podstawowymi pojęciami związanymi z badaniami marketingowymi, ich rolą w projektowaniu i wprowadzaniu nowego produktu na rynek. Służyć ma wykształceniu umiejętności wykorzystania badań marketingowych w analizie zachowań i potrzeb konsumentów oraz projektowaniu i wprowadzaniu nowego produktu na rynek.
- Prowadzący: dr sztuki Emil Saryusz-Wolski
Informatyka II
Celem kształcenia jest zapoznanie studentów z podstawowymi wiadomościami w zakresie wymiany i pozyskiwania informacji ze szczególnym podkreśleniem znaczenia baz danych i sieci komputerowych.
- Prowadzący: dr inż. Jan Królikowski
Informatyka II
- Prowadzący: prof. dr hab. inż. Maria Hilczer
Podstawy metrologii
- Prowadzący: dr hab. Michał Puchalski
Tworzywa sztuczne
W prowadzonej przeze mnie części wykładu omawiane są rodzaje polimerów włóknotwórczych, metody formowania włókien, właściwości oraz możliwe sposoby zastosowania włókien.
- Prowadzący: dr hab. inż. Piotr Kulpiński